söndag, oktober 29, 2006

Halloweenfest


I går var vi bjudna på en liten halloweenfest. Det var spindlar och spindelnät, dödskallar och pumpar och en massa utklädda och glada barn. Själv hade jag svart läppstift och svarta ögon, svarta kläder och häxnäsa. Även värdparet var utklädda och snygga. =) Men de andra vuxna som kom hade snarare klätt upp sig. Men men..

Värdparet är jättetrevliga men tyvärr så har vi inte så mycket gemensamt med deras vänner. Själv har jag inga svårigheter att umgås med människor som är annorlunda än mig själv, man behöver ju inte bli bästis med alla man träffar. Men dessa människor tyckte uppenbarligen så illa om mig (eller oss?) så de hade ett mycket kyligt sätt gentemot oss. Trist tycker jag eftersom det är något som går ut över alla. Men men.. Så vi gick hem rätt tidigt.. Men det var dock rätt trevligt trots allt. De hade gjort så fint. Men jag är glad att inte våra vänner har ett sånt beteende som dom. I våra kretsar är vi öppna och trevliga och intresserade av andra människor. Precis som värdparet själva är.

Hur som helst så går inte världen under bara för att vissa människor gör det svårare eller tristare för sig själva än vad dom behöver. =)

(Kolla snygg spöktårta med den läskigt snorgröna grädden! :P Skitsöt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida