torsdag, oktober 26, 2006

Lagerhouse





Så har man varit där igen. Har köpt ett råsa paraply med vita prickar och mjuka klistermärken med söta neondödskallar som jag inte har någon aning om vad jag ska ha till. Men de var såååå söta. Men jag hittade massa annat kul som jag kanske köper en annan dag! :)

Som ex En liten hjärtlykta i samma storlek och form som ett värmeljus som det är meningen att man kan använda i värmeljusstakar. Finns en knapp undertill som man bara sätter på "on". Skitball. Eller vad sägs om tvålar som luktar fruktkompott, glass eller andra desserter? Joda, jag skojar inte, jag luktade faktiskt. Eller vad sägs om ett lukthänge att ha i bilen i form av en blommig falukorv? Urcharmig, ska införskaffas så fort jag har en egen bil. Och sist men inte minst en jättefin thesil i form av ett hjärta. Kan oxå tänkas att jag köper ett par stycken i framtiden.. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida