fredag, juli 14, 2006

När andra spelar musik långt borta

Tecknet betyder Musikfestival tror jag.. .men jag är inte säker..

Så är det rätt härligt. Dom har en musikfestival 1 km härifrån som pågår just nu. Musiken tränger in igenom väggarna och det borde vara störande.. men jag bara njuter. Sitter ute och andas in kvällsluften och njuter av den nära tystnaden och av livet jag känner pulsen av en bit borta.. Jag känner att det finns liv.. jag "hör" liv... det är faktiskt en skön känsla. Jag kan leva mig in och fantisera om hur det skulle vara där.. och jag är rätt säker på att det hela är bra mycket mer fantastiskt i min fantasi, än vad det är i verkligheten.. (Fast jag skulle säkert ha jätteskoj om jag vart där.) Men så är det ju... alltid. Inget slår en pulserande och livs levande fantasi! ;)

Apråpå musikfestivaler så vill jag bjuda in er till en skön tysk sida med en massa sköna bilder från Woodstockfestivalen.. Varsågoda! ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida