tisdag, juli 11, 2006

Känner du oxå ibland


att du skulle vilja göra något annorlunda? Något som liksom friskar upp livet lite, tar en bort från vardagen.. Kanske utmana dig själv. Uppfylla någon dröm? Förutom alla resor jag skulle vilja göra så är några av mina andra drömmar att simma med delfiner eller att träffa hajar i fritt vatten. Tänk vad häftigt att glida ner i en sån där bur i havet och se vilda hajar simma bara någon halvmeter omkring mig. Men skulle jag våga?

Hur som helst så finns det så mycket man skulle vilja våga, utmana och riskera. Uppleva. Jag undrar... jag är ju lite höjdrädd.. men skulle jag våga om jag fick chansen att sväva fritt genom luften med en flygare? Jag hittade i alla fall den här sidan.

Flyg, chokladprovning, simma med hajar eller delfiner.. Det är inte billigt. Men med hjälp av denna sidan så hittar du kanske lättare just din grej och vilken väg du bör gå för att själv ordna det..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida