fredag, juli 14, 2006

Min bil.


Vore jag bara liiiiiiiite rikare, minst sagt.. så skulle jag köpa mig den här bilen i morgon. (Audi 307 sport, cab) Alternativt så skulle jag kunna tänka mig en röd eller gul eller blå VW Bubbla, modern design.. vad nu den heter.. fast den har en liten klumpig inredning, instrumentbrädan är nästan monstruös.. Men annars duger denna 307á bra. Snygg design, cabbe och sen färgen!! Jag tyckte denna färg var sååå ful i början men sen har jag gått och blickat på den ett par dagar och vant mig vid den.. och nu har jag blivit som besatt av den istället. Japp, denna bil skulle det bli om det blir någon lottovinst denna veckan. (Efter att jag byggt mig ett hus som jag arkitekterat själv.. fast det tar nog mer än en vecka.. men vem orkar vara realist när jag mår så mycket bättre av det motsatta? ;)

Tänk att man kan bli helt arbetskadad redan efter en månad?! Helt sjukt.. fast.. det är rätt kul. Bilar är fina och väldigt föränderliga.. det är det som gör dom så roliga! ;) Finns en typ som passar alla! =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida