torsdag, juli 06, 2006

Hallååååååååååååå!!

Någon som har något spindelgift hemma??? Vårat hem är invaderat av jättespindlar och jag håller på att bli sjuk av skräck!! (Dom är i alla fall några centimeter stora.. ) Helt plötsligt så sitter någon i ett hörn och vaktar på mig... eller smyger in i någon fläkt med sina feta tjocka ben.. bara för att jag ska känna att han nu är i mina väggar och äter sig ännu fetare.. Jag har sett fler spindlar den sista veckan än jag har gjort de senaste fem åren och jag vet inte riktigt hur jag ska palla det här!!!!!!!!!! Hjäääääääääääääääääälp!!!!

(Och nu när jag lagt in bilden på den här äckliga saken som påminner mig om de jag har här hemma så märker jag att jag sitter i en jobbig ställning.. jag har nämligen skutit bak stolen en halvmeter och försöker skriva halft bortvänd och med sträckta armar... den är fan så äcklig den där spindeln!!!)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida