fredag, augusti 10, 2007

Ovana


Det känns lite som att det har börjat bli en ful ovana detta att sitta på jobbet full/bakfull med en stark längtan efter min säng. Nästan så jag börjar bli ett rutinerat proffs på detta. Men vill jag verkligen vara det? Ett proffs i all ära.. men kanske hellre i något mer ärofullt.
Gårkvällen blev att planlöst bli ute halva natten full som en spruta och utan några tankar på morgondagen (idag). Men mycket, mycket trevligt var det. Hittade ett foto på min mobiltelefon som jag inte minns när det tagits. Men på bilden syns min sötes kompis och i bakgrunden så ser man en halvblundande och packad Nina som ser ut att peka denna kompis på axeln av någon lustig anledning. Hmmmm?
Hur som helst.. jag tror dock inte jag upplevdes lika packad som jag tänker mig.. Jag var säkert lika vacker och trevlig som vanligt.. eh
Idag på jobbet har det blivit kaffe, juice, godis. Och nu en hel del skratt. Ja, jag sitter här framför datan och verkligen skrattar högt för mig själv. Shit vilken tur att ingen gått förbi mig när skrattet nästan går upp i falsett och jag måste hålla mig för magen. Ni kanske undrar vad jag skrattar åt? Jo, det är en helt fantastisk blogg som jag fick länkad från min söta. Det är inte bara bilderna som är roliga.. faktiskt så är det texterna som gör bilderna så fantastiskt sjuka! Ni måste bara gå in och kolla in denna hysteriskt roliga blogg! Klicka bara på "Jan-mongo" som bloggförfattaren själv döpt ovan skivomslag till. Ha ett gott skratt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida