onsdag, augusti 29, 2007

Naturlig pose?


Satt och tittade lite på de förra top modell vinnarna och hittade den här bilden på Adrianne.. Kan helt enkelt inte låta bli att lägga upp den här för jag tycker den är sååå absurd! Vad är det för jäkla bild? Hur naturlig känns den på en skala?
(Fast jag hade inte haft något emot att äga den kroppen...)
"Jo, jag tänkte vi kunde ta en bild på en motorcykel. Det är väl ok om du är naken? Nehej.. ok, men om du vill så kan vi ringa Pippi långstrump och fråga om vi kan få låna Herr Nilssons väst? Ok, då gör vi det. Hmm.. men om du sitter ner på motorcykel så kan vi inte kika på din hårlösa ***.. tror du att du kan ställa dig upp lite, så där ja. Jättebra, jag brukar själv ofta köra motorcykel när jag står på det där sättet. Ojdå, dina bröstvårtor syns.. Du kanske kan nypa på dom samtidigt så kanske det blir snyggt? Ja, det ser helt rätt ut.. och så ett leende nu! Såja.. och nu kommer det en bil bakom.. härlig, känns helt naturligt. En helt vanlig pose mitt i trafiken... "

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

10:49 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida