lördag, augusti 25, 2007

Melody Club

" Fräsiga bananer". Klicka på bilden för att komma till fler bilder från Melody conserten!





Christoffer rockar och jag smälter..





Klicka på bilden så kommer ni till en superskön låt video!



Basist med stjärnpondus.. utstrålning som få!



Koncerten var heeeelt fantastisk! Jag stod tillsammans med tonåringarna och väntade 45 minuter innan det började för att få längst fram. Men det var helt och hållet pga att jag ville ha möjlighet att kunna ta bra bilder. Annars hade det inte varit lika viktigt. Även om det är klart bäst att stå där, ger störst upplevelse. Hur som helst, tonåringarna och jag kom bra överens och vi pratade en del. De hade stått där sen halvsju på morgonen. Främst för The Arks skull (De spelade senare på kvällen) men även för Melody Clubs skull. Sen fick jag lära mig att ordet "fräsigt" är väldigt användbart. De trevliga tonåringarna berätta om allt som var fräsigt. Dom tyckte Melody Club var fräsiga, de tyckte att Christoffer (Melody Clubs sångare) hade fräsiga näsborrar, de tyckte jag hade en fräsig hatt, det tyckte sina egna kläder var fräsiga och de visade stolt upp sina fräsiga bananer.. vilka jag tog ett fräsigt kort av..

Jag är sååå impad av Melody Club. Chistoffer som ju faktiskt inte egentligen har det där "fotomodellutseendet" kompenserade det med sin fantastiska charm, pondus, och glimt i ögat. Han var VACKER! Basisten ser ut att vara född på scen och han posade i princip igenom hela koncerten. Till min stora glädje.

Fantastisk konsert som jag faktiskt blev totalt uppfylld av. Det var några gånger jag var tvungen att stanna upp i fotograferande och bara lyssna. Några gånger var det lite svårt att stå still och jag lät mig digga lite tillsammans med mina fräsiga tonårskamrater vid min sida. Melody Club bjöd verkligen på sig själva och gjorde en fantastisk show!! De flörtade med publiken med ett självförtroende som fick de flestas hjärtan att brinna för en stund. Publikhavet var TOTALT! Jag är glad att jag ställde mig längst fram 45 minuter innan med de andra 150 tonåringarna.. annars hade jag inte sett ETT DUGG! Måste ha varit minst ett par tusen i publiken och det var TJOCKT! Man stod där man stod helt enkelt, att röra sig eller försöka komma någonstans var bara att glömma.

Ovan kan ni se lite utvalda bilder från koncerten.. men vill ni se mera så är det bara att klicka på bananerna så kommer ni in till ett bildgalleri från koncerten. Klickar ni på bilden i mitten, så kommer ni till en underbar musikvideo med Melody Club.. eller, ja.. videon är väl inte den bästa, men låten är!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida