fredag, augusti 24, 2007

Spritter inför ikväll!!



Uuuuh, jag känner mig helt lycklig! Ikväll mina vänner ska lilla jag gå och se MELODY CLUB!!! Första gången jag ser dom live! Blir så sjukt glad av deras musik. Sen får folk tycka vad dom vill om dom. (många har fått för sig att dom är töntiga, men det är mest nötter som tar sig själva och sina egen musiksmak på lite för stort allvar). Själv kan jag inte förstå någonstans hur man inte kan annat än att ÄLSKA deras musik!

Det spritter och jag har inspiration så jag skulle kunna ta en flygtur på den.. Oooh, vad jag ska fota!!!! Lyssnar på musik på högsta volym här hemma och dansar runt som en liten tonåring.

Och självklart ska ni få ta del av min glädje och den underbara musik jag spelar just i denna stund! Det blev lite nostalgimusik igen. PET SHOP BOYS! Fuck vad underbara dom är! Vad länge sen man hörde dom! Håll till godo!!! Och ha en UNDERBAR fredag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida