tisdag, juli 17, 2007

Barn träffas för första gången i kassakön..

" Hej där! Du ser ju ut att vara i samma storlek som mig. Ska vi bli kompisar?"
"Oh, vilket fint halsband du har!"
(Den blonda som är min dotter är fortfarande dödligt blyg..)

"Men vad tyst och blyg du är.. nu blir jag oxå lite blyg.."


Min dotter trycker sig mot mig och tittar skrämt men nyfiket på flickan i hatten som inte riktigt vill ge upp jakten på sin nya kompis i kassakön


"Du, kolla plastpåsarna, man kan snurra på dom!"

Nuuu.. här kom kontakten och de log mot varandra och tittade sen fashinerat tillsammans på hur man faktiskt kunde snurra fortare och fortare. Sen var vi tvungna att gå. Ett kort möte barn emellan. Jag bara älskar sånt! Glad att jag fick det uppfångat.

Brukar annars aldrig visa foton på barn på bloggen... men jag tyckte detta mötet var så mysigt. Frågade även den okända flickans mamma om det var ok och det var det.. :)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vilket mysigt möte=)
Härligt att du kommer iväg till hösten..helt solo eller?
Ha det fint!

4:14 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida