torsdag, juli 19, 2007

Semester

Shit vad skönt det är med semester! Framförallt på morgnarna! Jag fullkomligt ÄLSKAR att sova, det finns inget bättre. Dessutom så är min säng den absolut skönaste av alla som finns tror jag minsann..

Igår fick jag ett trevligt besked angående Berlin resan. Vi har nu fått ett boende. Innan hade vi bara biljetter tur och retur. Men jag har genom någon som jag känner fått kontakt med någon jag kände där för många år sen vilken har lovat ut sin lägenhet till oss. Inte vilken lägenhet som helst, utan hans ateljé (Han är konstnär) som ligger i ett flummigt kvarter mitt i Öst Berlin. Im fuckin love it! Känns riktigt skönt.. Inget betalt vill han ha heller. Om jag sen accepterar det är en annan sak, men hans frikostighet värmer.

Så ja, nu är det mycket som ska fixas. I morgon ska jag vara fotograf för Möllevångsfestivalen i Malmö. Sen ska jag idag fixa tid för vaccin inför Thailandsresan. Gott att ha lite saker att se fram emot och planera inför. Livet blir så mycket mer fantastiskt så!

2 kommentarer:

Blogger M sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

10:49 fm  
Blogger M sa...

Ja, det är härligt med semester. Ännu bättre vore dock om solen kunde titta fram lite mer :) Kul att fixa inför resor förresten, det är ju "halva resan" brukar man säga och det är ju inte för inte..

10:49 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida