onsdag, mars 28, 2007

Skoj!

I morgon ska jag ut med jobbet! Sjukt roligt att de frågade mig.. Det är alltså inte de andra receptionisterna som bjudit med mig, inte heller mitt konsultföretag (De har faktiskt inte ens med denna träffen att göra.. det är bara jag som är medbjuden) utan faktiskt de som jobbar i den byggnaden där jag sitter som receptionist. Väldigt smickrande faktiskt. Får se till att inte bli så full bara. Som förra gången jag var ute med jobb för lite mindre än ett år sen.. Kommer ni ihåg det ångestfulla inlägget jag skrev efteråt? *ryser* Jag tror jag kallade det "Bakfylleångest"..*skrattar*

Vi har tänkt att sätta oss på någon uteservering någonstans. Åh, vad nice. Vad jag längtar! :)

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Va roligt att få gå med ut.Hoppas det blir en fast tjänst för dig där vad det lider,så du slipper konsultjobbet.
Ha det riktigt fint/kram
PS. Att tänka på sex är aldrig fel

10:52 em  
Blogger Emma sa...

Japp, det inlägget minns jag. Var det nästan ett år sen? Ojoj, har vi bloggumgåtts så länge. Hoppas du får kul!

11:25 em  
Anonymous Anonym sa...

Haha..
Ja du, lätt att det blir för mkt.
Nu går jag så sällan ut att väldigt lite skulle bli för mkt har jag en känsla av..
Fasen vilken hemma fru man blitt..
Jaja lite mer fest i sommar blir det nog..
Ha det fint
Cinapina

9:04 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida