söndag, februari 04, 2007

Tågresan

Den var skön. Befriande. Lyssnade på musik i hög volym och drömde mig bort över vyerna vi passerade..

På något sätt så är det här befriande. En hel värld skriker på mig och ingenting håller mig tillbaka. Där ute väntar äventyr och spänning och dit är jag på väg. Snart. Rätt fashinerande... Tanken är härlig.

Dessutom längtar jag efter att börja spela gitarr för att börja göra musik igen. Jag fick så otroligt mycket inspiration idag när jag drömde mig bort... Hela jag skriker efter att börja skapa.

Jag är jag och jag är stark. Inte just nu. För nu gråter jag mest. Men när jag väl andas emellan, får tid för mig själv.. då känner jag henne inom mig. Hon finns där. När väl tiden är mogen så kommer hon ut. Starkare än någonsin. Det vet jag.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Skönt att resan gick bra:)
Jag vet också att du kommer att bli starkare av allt som sker.Hoppas du känner dig lite gladare nu
Ha det fortsatt bra
Kram Annelie

6:34 em  
Blogger Emma sa...

Ja, det är klart att du ska ta upp gitarrspelandet om du känner för det! Det tror jag kan göra vardagen mycket lättare om du har något roligt att fokusera på. Mål att nå. Kram

11:07 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida