söndag, februari 04, 2007

Återvända hem

Igår åt vi världens godaste nashos tallrikar. Vi tog det lugnt hemma. Sen såg vi en melodifestival som var så dålig att den var skoj. Fanns bara ett ok bidrag och det kom bara med på andra chansen?! (Uno och Irmas bidrag). Senare på kvällen skrattade jag så jag fick andnöd när jag såg på Bruce allmighty, det var befriande. Det skulle jag aldrig kunna hemma.

Snart är jag på väg hem. Det känns jobbigt. Jag saknar barnen väldigt mycket dock. Men det är den här tryckta spänningen hemma. Jag orkar inte med den. Jag orkar inte med att vi ska tycka illa om varandra, vara korta mot varandra, inte vara vänner osv osv. Jag önskar vi bara kunde skita i allt gammalt och vara vänner.... Allt skulle vara så mycket lättare då. Jag får ont i magen av att komma hem. Jag fattar inte hur jag ska orka med det här livet... Jag KOMMER orka eftersom jag inte har något val. Men jag får panik av att tänka på det. Jag vill bara komma ifrån, blunda för allt och påbörja mitt nya liv.

Men men.. jag är maktlös inför situationen och får göra det bästa av det...

Puss och kram
/Little me

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag såg också på melodifestivalen och tyckte också om Uno och Irma. Men jag gillade faktist Stefan Andersson också,jag gillar hans tonsvängningar.Kollade också på Bruce den allsmäktige,vi äger den filmen så jag har även sett den förr.Gillar den sjuka humorn i den,men man måste såklart vara på det humöret.Kul att du kunde skratta=)
Du ska se att det kanske känns lite lättare när du väl är hemma.Jag hoppas det för din skull. Ha det riktigt fint nu
Kram Annelie

1:19 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida