fredag, februari 02, 2007

Saker jag lovar mig själv att inte göra

Så vad skulle kunna bli fel? Jag menar med tanke på min situation nu när jag äntligen får gå ut men egenligen är helt jäkla trasig inombords och bara LÄNGTAR efter bekräftelse? Typ ALLT. Därför gör jag nu här en lista för kvällen:

Saker jag inte ska göra:

1. Jag ska inte bli för full
2. OM jag blir för full vilket jag inte tänker bli så lovar jag att inte börja lipa och tycka synd om mig själv.
3. Inte prata om min situation med okända människor bara för att jag får pratnojja. Dom har inte med det att göra. Nu ska jag bara njuta av att vara ifrån allt skit. Istället ska jag försöka lyssna och ta in mer än vad jag kanske ger själv.

(Ursäkta mitt i allt, men varför i helv måste det SPÖREGNA ute mitt i all min glada förväntan??)

4. Jag ska inte OM jag blir för full, vilket jag lovar mig själv att inte bli, börja hångla med någon bara för att få bekräftelse.
5. Jag ska inte dricka redbull vodka. Om det inte blir kris. (dvs att jag helt plötslig blir helt sjuuukt trött och alla andra är på topp..men inte annars.)

Jupp, vi får se om jag kan hålla det. Annars så är jag faktiskt helt nöjd bara för att komma hemifrån och träffa brorsan och tjejen. Om jag sen får en bonus genom en rolig kväll ute så är ju det ett plus, men inte en nödvändighet.

3 kommentarer:

Blogger M sa...

*skratt* Ja, fast redbullen är ju god! Bra inlägg :)

3:47 em  
Blogger Ninaw sa...

*fnittrar*

4:10 em  
Anonymous Anonym sa...

Du kommer få en fruktansvärt rolig helg med massor av roligt folk omkring dig.Som ger dig komplimanger och vill dansa och gud vet allt.
Inte sagt att du just måste hångla,men man ska aldrig säga aldrig...
är det det du vill GÖR DET oavsett om du blir för FULL eller inte.
Fasiken det här ska bli spännande att få höra om sen=)
Ha det förbannat bra och gör inget eller inte gör något ska jag kanske säga som du kommer ångra sen att du inte gjort=) DU är värld allt kom ihåg det
Kram Annelie

5:52 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida