torsdag, februari 01, 2007

Svek

Gång på gång blir jag sviken. När jag inte trodde att det gick mer så blir jag det igen..

Önskar det kunde ta slut nu. Att det bröts innan JAG blir bruten.

Det blir en välbehövlig paus i helgen.

Mest blir jag ledsen för att jag känner att.. .. jag vill liksom fortsätta respektera honom, känna att det finns en chans till försoning som vänner. Det gör mig rädd och orolig när jag känner att även det hotas.. jag kan ju inte styra över mina känslor.

Gud, om du finns.. hjälp mig hitta en lägenhet! Fort! För ALLAS skull!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

:(

7:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Hur konstigt det än låter så kommer du nog få någon slags respekt tillbaka mot honom,om inget annat för att han är just barnens far.Vet hur jag kände mot den ena som jag separerade från :(
Men idag funkar det
Ha en trevlig dag
Kram Annelie

11:55 fm  
Blogger Ninaw sa...

Det låter bra..

11:56 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida