lördag, februari 10, 2007

Fredagen och familjemiddagen

Jag har ätit upp mig på skit så mycket igår så det känns som att halva min diet tid gått till spillo. Men vad 17, jag får ta igen det nu..

Middagen gick väl ok. Ja, hela kvällen gick "ok". Jag skulle överdriva om jag sade "bra" för det var det inte. Denna gången kan jag ta på mig en del ansvar. Jag kände mig så lättprovocerad på något sätt. Retade mig på honom. Och så blev jag nog lite dryg i sättet. Det var inte meningen, det bara blev så. Men jag var inte sämre än att jag insåg att det var jag som gjorde fel. Så jag bad faktiskt om ursäkt sen. Efter det gick det lite bättre även om inte någon av oss satt och var direkt glada på varandra. Men det blev inget skrik i alla fall. Barnen somnade i sofforna nere vid oss. Jag tror det kändes bra för dom att vi alla kunde vara tillsammans.

Sen var mitt X så pass duktig så att han tyckte vi skulle lägga oss tidigt. Så redan vid halvtio skildes vi åt för att gå in i varsitt sovrum efter att korthugget önskat varandra "Godnatt". Kändes lite halvskumt att lägga sig halvtio en fredag. men jag tror det var bra.

Idag ska vi storstäda hela huset. I morgon är det visning på huset. Det kommer inte bli en kul dag. Jag hoppas att vi ska hålla sams.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

En synd av frosseri är ingen fara. Skönt att det gick skapligt och fint av dig att be om ursäkt även om jag förstår att det kanske sved lite.Mysigt för barnen att känna att det kändes bra,det är det viktigaste tycker jag. Håll sams idag under städningen,det blir nog tungt ändå;)
Det är inte meningen att såra dig,men jag tror att det kan bli tufft när minnen och sånt far i huvudet.
Jag hoppas allt blir så bra det kan och stort LYCKA TILL imorgon så att visningen gå bra.
Huset säljs med jättevinst.Det är du värd nu=)
Ha en fin dag
KramAnnelie

12:07 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida