onsdag, februari 07, 2007

E jag läcker eller?

Wihiiiii! Jag blev just utbjuden på en "riktig" dejt av en kille på det företaget jag jobbar för. Civilingenjör och allt... *Fnittrar glatt* Dock så nobbade jag honom. Jag sade att jag är nybliven singel och vill bara leva och slippa tänka på killar (Haha, gick han på den??) men att om tillfället lite planlöst skulle ges så skulle vi ju kunna träffas som kompisar någon gång i framtiden. (Vad dumt det lät, men vad säger man då för att inte såra den andra och göra stämningen dålig?)

Och killen? Ja, han är ingen snygging. Men han har skön stil och är mycket social och trevlig. Men inget för mig. Men satan i gatan vad smickrande ändå! =)

Tänk om han hade min adress hit? Vad pinsamt det skulle vara.. Men hur skulle han kunna ha den?

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha härligt.Civilingenjör...Inte illa. Utseende är inte allt,han kanske visar sig ha andra egenskaper;)Ja såvida han inte är så ful så du mår psykiskt dåligt av honom. Hehe
Riktigt skoj att höra ditt uttryck SATAN I GATAN, det brukar jag också säga.
Ha det fint/Annelie

4:56 em  
Blogger Ninaw sa...

Nej, det var inte illa pinkat va? Nej, SÅ ful är han absolut inte. Men han attraherar mig inte och det tror jag är lite av en förutsättning för att det ska vara intressant. Dessutom så känns det lite tidigt att börja dejta.. Men Skoj är det!

Jaså, du säger oxå satan i gatan? Hehe..

5:32 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida