fredag, februari 09, 2007

AAAAAAAAAAAAJ!

AJAJAJAAAAAAAAAJ! (Ursäkta att jag kriker!) Men det blir bara värre och värre! Why?

Ok, så här är det. Jag är glupsk. Äter jag dessutom ensam så är jag glupskare än glupskast. I dag på lunchen åt jag ensam. Och jag haaatar när maten är ljummen eller kall, så har jag tid så är det bättre att ha den lite längre inne i micron. Men jag haaatar dessutom att vänta tills maten kallnat sen när jag väl ska äta den. Resultat? Jo, den smärta jag nu har långt ner i halsen då en kycklingbit het som få har bränt något känsligt där nere och får det till att kännas som att jag har värsta halsflussbölden där så fort jag sväljer. Och jag som skulle äta tacos och ha mysigt... det kanske går ändå.. men USCH VAD DET GÖR ONT!!

/Nina Klantarsel

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det var ju ingen större hit.Hoppas det känns bättre nu=) Annelie

4:28 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida