onsdag, februari 07, 2007

Längtar

Åh, Gah, Oh, vad jag lääääääääääääängtaaaar!!

Ingen aning till vad.. till det mesta tror jag. Solen skiner, folk ler och jag är FRI! En hel värld att upptäcka hur jag vill, när jag vill, vart jag vill... Och vill jag glo lite extra på den hypersnygga killen som ler så är det HELT OK! (Inte för att jag sett någon hypersnygg sak på länge, men någonstans så finns det väl någon sådan.)

Puss och Kram HELA VÄRLDEN!

Jag tror något busigt har vaknat inom mig.
Det pirrar i hela mig! Haha, så jäkla skönt!

(Bara jag slipper gråta mer på ett tag nu..)

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej !

Vad roligt att se lite positiva rader här hos dig :-) Jag förstår så väl att det kan vara nattsvart väldigt ofta i ditt liv just nu... men det kommer bli ljusare !

Vet att det tar tid... och även om jag inte ännu har nått riktigt till samma läge som du... tiden innan är minst lika jobbig... även för oss killar... Tror du förstår vad jag menar... ;-)

Ha en fortsatt bra vecka och en trevlig helg !

Varma hälsningar, Tierra

3:18 em  
Anonymous Anonym sa...

Härligt! Hoppas det fortsätter att kännas så;)
Ha det bra/Annelie

3:43 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida