fredag, december 22, 2006

Tom mailbox

Så jäkla depprimerande. Varje dag går jag in och tittar. Visst ibland får jag någon reklam. Annars ingenting. Ingen gammal avlägsen släkting, ingen nära släktning, ingen kompis, ingen brevvän (man kanske skulle skaffa sig en innan man gnäller på att de inte skriver?), ingen trevlig ny person som bara ville skriva några trevliga rader för att lysa upp min toma mailbox.

Inte för att jag har skrivit något skoj till någon.. men ändå. Vad ska "jag" skriva? Äsch, det är lättare att hoppas vidare... Och FAN ta någon om de skickar något jäkla kedjebrev!! Då kanske jag tror först att det är ett vanligt mail och blir glad, för att i nästa sekund inte bara bli besviken utan oxå förbannat arg!!

Dumma toma mailbox!!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kom inte mitt vykort fram? :-(

12:44 em  
Blogger Ninaw sa...

Oj, vet inte. Det tror jag inte?

1:09 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag skickade ett julkort från Berlin, men det verkar ha kommit bort i så fall.
Typiskt.

Då får jag väl önska god jul här istället.

God jul, kram, och gott nytt år!

2:49 em  
Blogger Ninaw sa...

Nej, tyvärr.

Tack så mycket ändå då!

Tack detsamma! :)

3:05 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida