fredag, december 22, 2006

Oj, vad tiden går!

Fan, nu har klockan hunnit bli ett och jag har inte ens börjat med allt som ska göras hemma idag! Det är ju så mycket, dammas, skuras, rullas köttbullar, julskinka, rensa barnrum, tvätta sänglakan, hänga tvätt... åååååååååååh, man blir ju helt matt bara man tänker på allt! Vart ska man börja liksom? Åh, just den frågan ställer man sig om och om igen tills man blivit så trött att man liksom måste "vila" lite på det. Så det blev en timmes halvsömn mitt i allt..

Så här går jag nu och latar mig, dricker en kopp cafe latte, skriver på bloggen.. jag inbillar mig att det är för att "motivera" mig eller för att "förbereda" mig.. Men jag tror snarare det handlar om lathet..

Men snart.. jag lovar

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida