onsdag, december 20, 2006

Lisa Loeb, Stay



Efter förra inlägget så sitter jag nu här och vältrar mig i nostalgi. Tänker tillbaka på våra första repningar, innan vi skapat vår första låt. Vi ville börja lite lugnt, med något lätt men bra. Jag föreslog "Stay" med Lisa Loeb eftersom jag tyckte mycket om att sjunga den. De andra tyckte oxå om den låten och vi bestämde oss för att låta den låten bli vår första replåt tills dess vi blivit lite varmare i fötterna. Och så blev det. "Stay", om och om igen och några gånger till....

Här bjuder jag er på en liten video med just den låten. Helt enkelt för att jag blir så glad av den. Och nostalgisk så klart. Minns tillbaks till replokalens dunkna ljus och dess fuktiga lätt unkna doft. Jag minns tillbaks till en rolig tid präglad av skapande.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida