tisdag, december 12, 2006

Listor

Det verkar vara väldigt inne att göra listor på bloggar just nu. Ni vet såna där med frågor som "Vad åt du idag?" eller "Hur gammal var du när du kysste någon första gången?" osv. Jag kan inte bestämma mig för om jag tycker om det eller inte. Om det är töntigt eller inte. Jag kan inte ens bestämma mig för om jag ska härma efter eller inte. För på något sätt så blir jag inspirerad. Men något inom mig säger att det är lite småbarnsligt.. Hmmm.. vi får se om jag lyckas hålla fingrarna istyr och stå emot grupptrycket. Annars lär ni nog hitta en lista här inom kort. Men jag ska försöka stå emot av någon anledning jag som sagt inte riktigt har förstått än..

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

De dyker upp ibland de där listorna. Har faktiskt inte sett så många själv på ett tag, fast det kanske har med min bloggkrets att göra ;)

Ofta funkar de ju som kedjebrev. Om någon skickar en lista till mig brukar jag svara, men det händer inte så ofta.

Fredagsfyran som jag brukar svara på ibland är lite annorlunda. Det är fyra frågor som ställs varje fredag på webbplatsen:
http://fredagsfyran.blogsome.com/ brukar göra det ibland när jag har brist på annan inspiration och frågorna är intressanta.

8:00 em  
Blogger Ninaw sa...

Jag brukar blogg runt via nyligen.se bara för skoj. Då kan man hamna på vilka bloggar som helst. Kan vara spännande.

Ska kolla upp vad det är för något som du tipsar om.

8:13 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida