torsdag, oktober 19, 2006

Så blev det den här till slut i alla fall..



Jag blev så jäkla lack då min nya 710 stängde av sig tre gånger under en vecka, samt att den ibland inte ens ville koppla fram mina samtal. Så jag reklamerade den och bytte till den här som jag ville ha från början.. Fast i blått. Faktum är att jag tycker den är finare i blått! Men så uppkom samma problem med den! Det var då jag insåg att det nog är sim kortet det är fel på.

Så idag har jag bytt det och nu funkar den jättebra. Men nu vill jag inte byta tillbaka mobilen för jag har blivit ÄNNU mer förälskad i denna! Dessutom så dealade jag till mig ett minneskort så jag får plats med en jäkla massa musik på den... plus ett par sjysta lurar. Har redan lagt in tre album i mobilen. (de jag visar på bild på inlägget under).

Shit vad snygg den är.. Visserligen så går jag och putsar den hela tiden eftersom det så snabbt syns fläckar på den. Men jag börjar tycka att det är värt det! ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida