fredag, september 15, 2006

Godmorgon fredag!

Ah, vad gott. Dricker en kopp varm Oboy. Ni vet att den finns sockerfri nu va? Visserligen är det sötningsmedel istället. Men om man inte dricker det så ofta är det nog inte så farligt.

Sitter nu här och lyssnar på musik, gäspar och vaknar sakta men säkert.

Så vad ska man hitta på idag? Just det, kommer ju en kompis och fikar efter lunch. Åh, så har jag lovat grannens barn att komma in om det är något eftersom de är ensamma hemma och inte ville gå till fritids. Så jag måste hålla mig hemma.

Åh, min kropp liksom sover fortfarande.. sträcker på ben och armar men de känns helt sömniga, speciellt i knä och armväck, det liksom sticker och drar där, som att små myror dansar lindans precis där.

Svek mig själv igår och vräkte i mig en massa godis till filmen Capote igår. Så jag kanske ska försöka ta mig ut och springa idag och hoppa över att unna mig godis ikväll för att det är fredag? Då är ju gårkvällens godisintag liksom ok. Ska försöka. Capote var för övrigt riktigt bra! Philip Seymor Hoffman är verkligen en grymt duktig skådis!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida