söndag, juli 30, 2006

FÄSTING!!! GAAAAAAAAH!

Fy satan vad ÄCKLIGT!!! Stackars min lilla sötis på bara två år som idag fick en nästan fulläten fästing borttagen bakom örat!!! När jag upptäckte den blev jag nästan yr av skräck. Dels för att den var sååååå äcklig.. dels för att det "ser" så äckligt ut när något liksom krypit in i någon och äter och rör sig med benen!!! SÄRSKILT när det är i MIN DOTTER!! Sen blev jag så jäkla rädd.. har ju hört om alla sjukdomar i samband med de där..

Men vi involverade grannskapet och snart så hade vi en fästingbortplockare så vi, nej inte "vi".. min kille kunde plocka bort den. Jag var nästan hysterisk.. dessutom så höll jag på att serva 10 barn mitt i ett barnkalas som vi haft idag. Skitbra tajming.

Nåväl.. fästingen är borta nu. Skööööööööönt!

Ärligt talat är jag fortfarande skakis.. trots att det gått snart en timme. Tror jag har skapat mig en fästingfobi faktiskt. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad äckligt. *ryser*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida