onsdag, juli 26, 2006

Vill ha glass


NU!! Åååååååååååååh, vad jag är sugen på glass!! Sist jag var i Jägersro köpcentrum så köpte jag mig en glass som bestod av an bägare av våffla, fylld med drygt en kula jordgubbsglass, ovanpå mjukglass sen ett kex och så sylt......ååååååååh, vilken plåga att tänka på nu... Jag vill haaaaaaaaaa!!

Kolla in här vad en massa najs glass.... Jag hade valt en "clownen" tror jag.. om jag inte valt den där som de gör reklam för allra först på bilden..

Ååååh, vilken plåga. Och jag som inte får för mig själv.. Måste hålla in på det goda.. börjar gå upp i vikt...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested

6:37 fm  
Anonymous Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

6:52 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida