onsdag, juli 26, 2006

Tycka synd om..


Det var sååå mycket på jobbet idag. Skrivaren kollapsade när jag skulle skriva ut en massa viktiga papper och allt blev en enda röra.. Flera hundra sidor blandades ihop och jag försökte reda ut.. Och jag måste sett mer än lite dum ut om jag ska vara ärlig.. Kan ju hända vem som helst.. men det är jobbigare som vikarie för då har folk större koll på dig på något sätt.. det är så lätt och lockande att hitta fel och brister hos någon som är ny och snart ska gå liksom.. Och det tog så otroligt lång tid att få till det för allt var verkligen i en enda röra.. Skrivaren spottade ut helt sjukt.. fick totalfnatt och det blev dubbletter och i oordning osv. Och det var papper som är suuuuuuuuuuuperviktiga att de är HELT rätt.. Sen blev det annat mycket klydd på en dag. Ett tag kände jag mig som på bilden ovan.."Im-not-here" Men det är en ny dag i morgon! :) Får ta igen det då.. Visa min goda vilja och göra ALLT rätt! :) Nu funderar jag på att vältra min dåliga dag i glass... men jag försöker låta bli..

Hittade bilden på nätet för ett tag sen men kan tyvärr inte länka eftersom jag inte minns vart jag hittade den.. Men om någon känner igen den så får ni gärna ge er till känna så ska jag namnge er med länk...

4 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Usch, kan verkligen sätta mig in i hur du kände dig. Är verkligen inte kul att va ny och aldrig kunna göra några misstag. Fast egentligen är det nog mest man själv som tänker så. Minns när jag var 20 och jobbade som kontorsassistent på en resebyrå. Kunde aldrig slappna av där och gjorde endel klantiga grejer. Hoppas morgondagen blir bättre.

8:47 em  
Blogger Ninaw sa...

Tack! Det var snällt skrivet. :)

8:51 em  
Anonymous Anonym sa...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

1:55 em  
Anonymous Anonym sa...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

12:37 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida