fredag, juli 28, 2006

Doktor? Nej, tack.


Doktor = Beundra

Såg Saltön precis.. En kärring gick till doktorn och nästan "flörtade" med sin knöl på halsen.. "Vill doktorn ta en titt på min knöl här.. se lite närmare.. vet inte om det är brosk.. men den är lite hård och konstig" Typ.. *ryser* (Efter att ha skärt ut knölen så gick dom ut och lunchade.. och banne mig om det inte är kärlek på gång.. sjukt manus..)

Tänk att vara doktor och varje dag träffa människor som kommer med sina knölar, svulster, ömma gamla ryggar, svettiga svullna fötter och allt vad det kan vara. Glo på det... titta på det med förstoringsglas.. "ta" på det, "massera det?" Vad vet jag.. men äckligt skulle det vara. Ja, man kan inte annat än beundra dom som jobbar med det.

"Oj, vilken varig böld du har! Här får vi nog titta lite närmare.." eller

Orolig fet och svettig gubbe kommer in i Doktorns rum:
"Skulle doktorn vilja vara snäll och se på min jättestora och utstående leverfläck på rumpan?"
"Ja, visst självklart, dra ner byxerna så får vi avsyna den ordentligt".

Ok, jag gick över gränsen.. jag känner det.. (skyller på vinet) .. vet inte.. men det där var nästan lite "väl" äckligt.. Brrrrr... *Blundar hårt och vill glömma den bilden i huvudet*

Bilden tog jag härifrån

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida