fredag, juli 28, 2006

Gubbig?

Jag tror faktiskt min kära pojkvän har blivit lite gubbig... Så vad gör man nu? Ska jag bli "gumman/kärringen" i huset? NOT! Måste få honom på rätt spår igen innan han flippar fullständigt..

"Varför" undrar du säkert nu?
Jag tror inte jag kan avslöja för mycket utan att förstöra en del av hans image så jag vet inte riktigt hur jag ska säga det... ;) Han får helt enkelt för sig saker som han ALDRIG skulle fått förr. Gör saker, tycker saker.. har inställningar.. äsch.. Skit samma. Gubbe eller inte.. =D

Måste hitta på något.. Kanske bjuda honom på en skön konsert med något skönt band som får en att "känna" en massa.. Jag vill att hela hans kropp ska vakna upp i någon skön "Hallå-jag-lever-och-jag-lever-HELA-JAG-upplevelse"!!" Får fundera lite på det... ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida