onsdag, maj 31, 2006

Ny musik..


Nu har jag lite ny musik och kan själv tipsa om några nya låtar som är helt sjukt bra och som jag vill tipsa om. Jag fick så mycket bra så jag har varit tvungen att göra en 5 i topp lista av det nya.. så här blev den:


Nathalie Merchand: I may know the word
Saybia: I surrender
Letters to Cleo: I want you to want me
The Notwist: Pick up the phone
The postal service: Such great heights

Bubblare: The Killers: Somebody told me

Men jag har fått så mycket mer underbart! :)

Det som är på väg tack vare Mareld och emsellens tips är:

Whyte Seeds - Bold As Love
Hello Saferide - Introducing... Hello Saferide
Soundtrack - Wicker Park

(Bilden lånar jag från den här balla sidan http://www.unikeep.com/awards/gallery_arts.shtml)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

4:03 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida