tisdag, maj 30, 2006

Så lycklig man blir av musik!! :)


Har just fått tag i två av de bästa låtarna som gjorts någon gång.. i alla fall om man lyssnar på mitt hjärta.. Becouse the night och Ghost Dance med Patti Smith!!!!!!!!!!!!! Lyssnade på dom jätte jätte mycket under en period när jag var lite trasig i min lilla själ.. det var länge sen nu.. men låtarna gör mig nostalgisk och får mig att minnas en tid med mycket känslor.. Wow.. det är tungt med musik.. Min skiva försvann av någon anledning och sen har det inte blivit av att jag letat tillräckligt för att köpa den igen.. nu fick jag dom i alla fall.. det är nästan så man blir lite trasig igen när man hör dom... hehe *drömmer sig bort till en tid med rödvin, stora känslor, trasig själ, destruktivitet och händelsefullt liv* Allt var inte dåligt...

Lånar den här fina bilden på Patti från www.openmusic.ru

(och nu fick jag en till gammal favorit.. Edie Brickels "Cirkle"..*suckar av nostalgi och glädje*)

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tur att du hittade dom. :-)
Det finns inget bättre än musik som berör och väcker minnen.

10:19 em  
Blogger Ninaw sa...

nope.. :)

10:26 em  
Blogger M sa...

Åhh, härligt med nostalgimusik!

2:27 em  
Blogger Ninaw sa...

Yeees! :)

3:11 em  
Anonymous Anonym sa...

I find some information here.

7:49 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida