tisdag, maj 30, 2006

Vad jag handlade från pccketshopen.


Med Ikaros flickan som fått en massa priser och med Sokrates Död som ska vara en riktig djuping och som bara smarta och jätteintellektuella människor läser så visste jag inte riktigt hur jag skulle bete mig.. Jag kände mig så löjligt intellektuell så jag blev generad.. Allt pga Filmtipsetstråden "starta en bokcirkel" där de som ville vara med skulle inhandla denna för att vi senare skulle diskutera och analysera den tillsammans. Den utmaningen var för intressant för att motstå.. Så vi får väl se vad jag duger till! ;) Den verkar faktiskt riktigt bra. Men först ska jag läsa färdigt Parfymen.. (Ja, bara det.. jag gick inte bara med de böckerna jag skulle köpa, jag hade dessutom Parfymen i min andra hand, halvutläst.. jössös.. jag tror jag svimmar av prettokänslor... )

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

4:03 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida