tisdag, maj 30, 2006

Bröstförstoring

Idag var mitt sista besök på PKC, mina bröst är nu färdiga. Jag fick oxå före och efterbilder i samband med min bröstförstoring. Jössös.. vad glad jag är över min operation, det är bland det bästa jag gjort. Vilken skillnad! Och ingen ska komma och säga att det var onödigt som ingenting vet om mig.. Däremot har jag svårare att förstå varför ex bb Jessica ska göra det.. Jag menar, det är ju inget fel på hennes bröst. Visst är de små, men det finns ingenting konstigt eller fult med dom. Men vi måste alla lära oss respektera andras känslor och behov så jag ska inget säga.. Men efter att ha sett förebilden på mig själv så är jag mer nöjd än någonsin över min operation. Jag hade lite ångest över att gå och bära på 2 a4 papper med bilder på mina bröst genom Malmö.. Tänk om jag hade tappat dom eller glömt dom någonstans! Men jag höll i dom krampaktigt hela vägen, jag höll det till och med samtidigt som jag läste min bok, vägrade lägga det ifrån mig. ;)
Och nej, jag har inte "glömt" någon bild till denna post, det var ett helt medvetet val.. ;)

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag var ju ganska tveksam till operationen enbart utifrån vad jag kände till (jag vet ju som sagt inget om dina motiv och om du hade några problem med dom eller så, utan kunde bara gå på hur du såg ut (med kläder på :-) ) när vi träffats).
Risken finns ju alltid att resultatet blir två fula, hårda badbollar.
Och sen har vi alla risker med själva operationen.

Men jag tyckte resultatet (också sett med kläder på) blev väldigt snyggt! Du har ju absolut inte överdrivit, utan bara förstorat till en storlek som passar dig, och som ser väldigt naturligt ut. Hade jag inte vetat om operationen hade jag inte misstänkt något.

Kul att du är nöjd med resultatet!

7:54 em  
Blogger Ninaw sa...

Japp, det är verkligen tur. ;)

7:59 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida