onsdag, maj 31, 2006

Carambole

Betyg 3

En läkare råkar av misstag köra på en 13 årig pojke men smiter från olycksplatsen. Någon dag senare dimper det ner ett brev hemma hos honom.. någon vet. Så börjar denna utpressningshärva som bara blir större och större..

Det här är ingen stor film. Den var inte överraskande på något sätt och inte heller egen eller originell. Jag kan faktiskt inte förklara varför jag ger den ett så bra betyg. Men jag trivdes när jag såg den och jag tyckte det var spännande att se om allt utvecklade sig som jag från början redan räknat ut. Det känns lite för lågt med en tvåa.. kanske för högt med en trea.. men den var nog lite mer än bara godkänd faktiskt. Trots en massa hål som är rätt onödiga och dumma.. Men jössös vad Sven Wollter andas högt?! Är han hjärtsjuk?

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

4:03 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida