tisdag, maj 23, 2006

Match Point

Betyg 3
Genom sitt yrke som tennistränare blir Chris vän med en ung kille från en rik familj. När Chris träffar systern i familjen så blir hon snabbt en fribiljett in i överklassen. Men snart träffar Chris sin väns fästmö och han blir från början nästan som besatt av tanken på henne. Vad är mest värt i det långa loppet? Kärlek eller passion?

Oj, jag hade nog lite för höga förväntningar på den här filmen. Den gav mig inget extra alls. Men visst, den var sevärd. Den var till och med bra. Men efter att ha trott att den skulle vara något alldeles i särklass bra så blev jag besviken. Det var en vanlig film, med ok skådespelarinsatser och ett helt ok slut. Hade jag inte förväntat mig något av den så hade jag nog varit bra mycket mer positiv till den.

2 kommentarer:

Blogger M sa...

Hmm, jag tyckte inte alls att den var bra. Hade också höga förväntningar eftersom jag gillar Scarlett. Men tyckte den var som vilken annan average-film som helst. Plus dock för fina hus och fina miljöer :)

9:31 fm  
Blogger Ninaw sa...

Ja, jag gillar oxå henne. Angående fina miljöer och hus, vilket jag instämmer i, Vilken våning de hade fixat!! Den skulle man ha! :)

3:26 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida