måndag, maj 22, 2006

Grattis Jessica!


Jag är glad och stolt att meddela att jag inte följt Big Brother på några år. Har zappat förbi någon gång men allt som allt så har jag nog inte sett mer än 20 minuter av den här säsongen, bortsett från ikväll. Ikväll såg jag den sista halvtimmen på finalen. Jag är i chock. Hur kan dom visa sånt där skit??? Killen i brynja var så osmaklig så jag fick kväljningar och Jessica framställer sig inte som så mycket mer än en liten porrdocka!! De visade några osmakliga fylleklipp och ett där en tjej slickade en annan tjej som stog på alla fyra... exakt vart vet jag inte men det var helt klart någon intim del i mellangärdet.. Förutom detta så hann jag bevittna några sexscener oxå... Och ett antal där Jessica gladeligen vek ut sig utan hämningar. Ursäkta men jag tycker det är helt sjukt att detta visas så tidigt på kvällen. Men ännu sjukare tycker jag det är att så många människor följer skiten och till råga på allt SER UPP till de här människorna!! Jaja, ska sluta gnälla... låter väl som en gnällig gammal tant. Grattis får jag väl säga till Jessica, har ju läst en del om henne trots allt. Nu slipper du väl i alla fall snatta smink i butikerna...

2 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Jag fattar inte heller hur det programmet har existensberättigande. Det är alltid samma sorts personer som är med varje år. Intrigmakare som struttar runt halvnakna inför kameran och har noll intressanta diskussioner. Kan inte ens slökolla och då är det riktigt uselt.

8:52 fm  
Blogger Ninaw sa...

Nej, det borde läggas ner eller styras upp och läggas sent på natten. Jag instämmer i ditt omdömme helt och fullt. Det är läskigt och obehagligt att faktiskt barn sitter och glor på det där. Min dotters klasskompis i tvåan följer det varje kväll. Själv förbjuder jag programmet i mitt hus. Vill inte att de ska se hur vuxna människor super ner sig destruktivt och springer runt halvnakna och porrar sig. Det är inte riktigt de förebilder jag vill visa upp för mina barn. Sen är det rätt synd om dom där inne som för stunden inte förstår vad de utsätter sig själva för. Kanske någon gör det, men långt ifrån alla.

3:30 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida