torsdag, april 20, 2006

Filmabstinens



Jag har inte sett film på aaaslänge. Våran dvd är sönder. Och nu börjar jag faktiskt bli lite frustrerad. Tycker det är så mycket allvar att tänka på jämt.. man blir så trött. Hade varit skönt att försvinna in i filmens värld för ett tag. =)

Sen till något mycket ytligt men väldigt irriterande.. Jag är trött på mina naglar nu. Alltså jag går ju och bygger dom var tredje vecka. Sista gången valde jag mörkrunt glitter med guldkant. (Se fotot) Det är jättefult. Det var fint i en vecka. Nu vill jag bara tiden ska gå så jag kan göra något nytt. Tror jag ska ha ljus militärgrön nästa gång. Har haft det förut och det var snyggt! :)

Om någon har något spännande eller skoj att berätta, så snäääälla dela med er, för jag har så booring.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida