måndag, april 17, 2006

Och om spöket..

Jo, mamma berättade att när det fortfarande var snö ute för några veckor sen så hände följande. Eftersom min bror var på besök så valde mamma att låna ut sin säng och själv sova i soffan i vardagsrummet på nedervåningen. Mitt i natten så vaknar mamma av en knackning på fönstret. Hon tittar ut men ser ingenting. Inga fotspår i snön. Natten därpå samma sak vid typ samma tid. HOn berättar detta för mina två bröder som bara skakar på huvudet åt mamma och skrattar. Några dagar senare så somnar min lillebror nere i vardagsrummet och vaknar av att det "knackar på fönstret". Detta berättar han för mamma dagen därpå, varpå dom tillsammans går igenom alla logiska förklaringar det skulle kunna vara.. Men dom har fortfarande ingen aning om vad det kan ha varit. Så sent som det knackade brukar de normalt inte vara uppe.. Så.. jag får nog ta reda på det om någon månad då jag ska hälsa på. För då ska jag sova där nere i det rummet... brrrrrr

Fast så läskigt var det inte. Bara lite.

Kram på er! ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida