fredag, april 14, 2006

Glad påsk!

Ni som firar den.. Själv är jag dödligt uttråkad. Alla här hemma ligger i feber och orkar inte ens prata ens en "pyttestund" med mig.. trots att jag försöker vara så snäll så snäll och kanske till och med lite inställsam.. =( Men men..

Har i alla fall hittat en asbra sida att surfa på för den som gillar böcker vilket jag gör. Jag har lagt till den här på min sida som länk. Kolla in den! =)

Så vad gör jag nu med all påskmat nu när ingen kommer vilja äta den? Min mamma som skulle kommit hit och allting.. Jag hade till och med köpt räkor trots att jag inte ens själv äter det.. där får man för att man är snäll.. *martyrisk min*

Jag har försökt läsa en del, men efter två sidor så håller jag på somna.. Det är en sådan sömnig stämning över vårat hus idag så det är oundvikligt.. Speciellt eftersom jag inte kommit så långt in i boken än så det blivit spännande nog.

En film kanske? Ja, jag har en tungviktare som väntar i hyllan.. Det gäller bara att vara in the right mood. Återkomsten heter den, av Andrey Zvagintsev. Känner ni till den? Det kanske blir den senare.. Nu är killen uppe och hälsar på här i soffan. Fast det blir nog ett kort besök om jag känner honom rätt.. Han ser rätt trött och krasslig ut. Jaja, får väl passa på att utnyttja den lilla stund jag kan få av socialt umgänge en dag som denna.. Bye bye så länge. Och ha en trevligare påsk än mig! ;)

4 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Ja, se Återkomsten! Den är bra och snygg men tung.

Jag är också lite uttråkad. Vill hitta på nåt, trots att jag e förkyld, men min kille vill kolla på tråkigt cykellopp på tv. Men igår hade jag fullt upp med shopping (nya jeans), kompisfika och både fest och utgång så ska väl inte klaga.

Ha det bra och hoppas familjen piggnar till!

2:58 em  
Blogger M sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

9:45 em  
Blogger M sa...

Hoppas ni kryar på er där nere! Nu är vi tillbaka efter vårt påskfirande iaf, så åter till böckerna, eller nåt åt det hållet! Martin hälsar! :)

9:49 em  
Blogger Ninaw sa...

Till emsellen: Nu har familjen piggnat till, tack så mycket! :)Det blev ingen återkomsten... jag drar mig lite för den. Jag är säker på att jag kommer älska den när jag väl ser den, gäller bara att palla med att ställa in sig på stunden. Kan som sagt tänka mig att den är rätt tung. Kan ju inte vara för trött då och inte heller på för gott och piggt humör, för då är det svårare att skunka in i en sådan film.. så jag vet inte när jag ska palla.. men det måste bli snart! ;)



Till Malin:

Nu är vi friska som sagt. Ja, tillbaka till böckerna ja. Jag är lite avis på ert studentliv om ni vill veta. Kan ju alltid vara något att ha i tanke just när allt känns jobbigt. Fast min familj går inte av för hacker heller. ;)Hälsa tillbaka! ;)

3:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida