lördag, november 03, 2007

Stolt flickvän!

Jag berättade väl om att jag lämnade några bidrag till Metro Photo Challenge? Det gick inte så bra för mig DETTA året (men nästa!! :) ) , men det gjorde det däremot för min söte! Av nästan 4000 bidrag så är han nu en av 100 finalister. Gå in här och kolla: Metro Photo Challenge. Hans foto är det fjärde från vänster högst upp. Det går i orange och heter "Med ryggen mot framtiden." Tycker det är ett heeelt fantastiskt foto! Tycker ni som jag, att det fotot är det bästa, tveka inte att rösta. Att rösta är gratis och du kan dessutom vinna kameror och annat smått och gott.

Take Care!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tusan det jag skulle sagt kom ju i fel inlägg.
Skrev till dig tre inlägg ner eller så.
Ha en forts bra helg.
XENA

7:27 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida