fredag, november 02, 2007

Monstret i min mage!


Något händer inom mig.. Längtan börjar växa sig till en bomb i min mage och jag står knappt ut!!

Ibland när jag lyssnar på musik så svävar jag av glädje, känner inspiration och förväntan.. och så känner jag mig stark och självsäker!

Nästa sekund, när det är tyst och mörkt och jag är ensam. Då blir längtan till ett litet monster i min mage som vill äta upp mig och håna min naivitet. Men ni ska tro att jag slåss mot monstret, jag VET att jag är starkare. Det här månstret vill håna varje minut som går.. ja, nästan varje sekund vill han håna!!

Och ibland så känner jag mig bara fånig. Det är ett litet äventyr. Ett stort för mig, idag. Men ett litet i jämförelse med vad mina drömmar har drömt om i alla år.. Men allt handlar så klart om vad man gör det till. Vill jag att det ska bli ett äventyr så ska det oxå bli så!! Jag har tre veckor på mig. KLART att det ska bli ett äventyr!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida