måndag, oktober 29, 2007

Heeeeeeeelt GALET!!


Jag har letat i flera år efter alla foton från förr. De från när jag var barn upp till ca 25 år. Men de har varit borta! Speciellt ledssen har jag varit att mina foton från folkhögskoletiden var borta. Idag när jag tänkte på det blev jag så frustrerad så jag gick ner i källaren och slängde ut hela jäkla källarförrådet.. HAAAAAAAAA! Jag fick lön för mödan! KASSAR med foton från förr! Satan i gatan så skoj!
Här ovan syns några svartvita foton jag tog på vänner under folkhögskoletiden. I kartongen bredvid en massa härliga bilder från olika tider av mitt liv. Heeeelt underbart. Har suttit och lyssnat på den gamla klassiska Nirvana Unplugged och färdats tillbaka i tiden. Det är så sjuuuukt underbart!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida