måndag, september 24, 2007

Söndag i skateparken i västra hamnen i malmö

Klicka på bilden för att komma in i galleriet!
Och här kommer lite skatebilder. Familjen, mina grannar som beställde foton på sina barn har självklart fått fler bilder och fler i färg. Men jag tog mig friheten att göra ett litet eget projekt av utvalda bilder av de jag tog i skateparken. Fastnade lite för att leka med det brunavita/sepia då jag känner att det passar till skatekänslan och allt grått.. Så har jag oxå redigerat fram så det blivit lite kornigt/skitigt vilket jag oxå tyckte kändes rätt i sammanhanget. Så varsegoda, klicka på fotot för att komma till slideshow! :)

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Väldigt fina bilder, jag gillar färgvalet. Kram Embla

4:39 em  
Blogger M sa...

Åhh, vilka fina bilder! Vad duktig du är! Hoppas lillsötisen kryar på sig!

4:53 em  
Blogger Ninaw sa...

Embla! Skoj att höra ifrån dig! Tack!

Malin: Tack snälla, vad glad du gör mig!

11:59 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida