måndag, september 24, 2007

Kanske ska köpa sig en skateboard?


Det är inte klokt vad handikappad man känner sig utan dator!! Min granne har hjälpt mig med en grej och behövde ha min dator hos sig för att kunna jobba vidare på problemet.. Så igår så satt jag alltså utan dator och nät. Helt plötsligt så kommer man på 1000 saker som man bara "måste" göra på datan.

Annars så var gårdagen väldigt rolig. Samma granne som hjälpte mig med mitt dataproblem (Eller programfel om man så hellre vill) och hans fru frågade mig om jag kunde tänka mig att fotografera deras barn. De tycker att skolfotona ser så tråkiga ut och är onödigt dyra. Så klart jag ville det.. om inte annat så var jag ju skyldiga dom en fet-tjänst då han hjälpte mig med datorn. Så vi drog faktiskt ner till Skateboardramperna nere vid Västra Hamnen i Malmö där jag tagit ordentliga actionbilder på barnen samt profilbilder. Ska lägga in någon bild här på bloggen senare..

Provade att skejta lite oxå.. och shit så skoj det var! Skulle helt klart kunna tänka mig att stanna en lite längre stund nästa gång och faktiskt lära mig lite tricks och hitta lite mer teknik...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida