måndag, september 03, 2007

Så snygg så man blir helt matt



Anjelina: Kanske världens sexigaste kvinna? Jag har sagt det tidigare men det tål att sägas igen och upprepas. Om inte annat bara för att få lägga upp nya snygga bilder på Anjelina som kan pryda min blogg..
Jag har alltid sagt att jag aldrig skulle vilja se ut som någon annan än mig själv. Inte för att jag tycker att jag själv är så läcker utan för att mitt utseende är min identitet och jag är trygg i det helt enkelt. Och är det något jag inte tycker om så ser jag det hellre som en utmaning att lära mig älska det.. eller i alla fall att leva med det.
Men jag ångrar mig nu. Jag hade gjort VAD SOM HELST för att få byta utseende med Anjelina Jolie. Vad som helst...
Eller så... får hon väl bli min helt enkelt. Har hon säkert inget emot.. Det är hon eller Christina Ricci som skulle kunna få mitt kvinnliga hjärta på fall. Tror jag.. Om jag vart singel då så klart..

2 kommentarer:

Blogger audhumble sa...

Där är hon ju fin, men idag tycker jag att hon ser läskig ut. En riktig skräcködla.

1:06 em  
Blogger Ninaw sa...

När hon är lite för smal så är hon väl mindre vacker. Men vacker är hon väl alltid. ;)

10:05 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida