måndag, september 10, 2007

Mina fantastiska barn!

Klicka på bilden! (Storasyster "Kan" fläta mitt hår!)

Jag står för det fortfarande. Jag vill inte visa mina barn på nätet. Men jag känner att detta är oskyldiga bilder. Det här är början på ett större fotoprojekt jag kommer hålla på med. Projektet heter "Barn" och kommer vara helt i svartvitt. Här är är "Äta kex" och "Min docka" och "Fläta hår" de första delprojektet i det stora. Men det kommer att sorteras bort och läggas till teman. Men här är ett smakprov. Förhoppningsvis kommer här inte bara vara mina barn. Kommer vilja ha mindre och större barn i action och rörelse oxå. Men som sagt.. Ett litet smakprov. Klicka på bilden för att se mer..

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du har jättefina barn=)

6:59 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida