torsdag, september 13, 2007

Räknar dagar

Foto taget från Bans hemsida, där jag ska ta certifikatet..

Drömmer mig iväg till Thailand. Nu är det 8 veckor kvar. (Damn vad länge!) Känner att det jag ser allra mest fram emot är att få göra dykcertet. Förutom att just det lär bli en helt fantastisk upplevelse i sig, så verkar ställena på/runt Sköldpaddsön där Koh Tao ligger helt fantastiska! Så jag lär nog stanna någon extra dag. Och så klart så ska jag uppleva Fullmoonspartyt på Kho Pha-ngan. Glor på bilder på Bans hemsida och känner hur det pirrar till i magen.

5 kommentarer:

Blogger M sa...

Åhh, förstår hur det pirrar. Jag kände likadant. Och Koh Tao är verkligen härligt! Förresten, det är Koh Tao som är sköldpaddsön. Koh Tao kallas för det för att ön ser ut som en sköldpadda och på Thai är Koh=Ö. Det är därför det står Koh framför alla öar alltså :) Fast det kanske du redan listat ut.. Vilket datum är Full-moon? Före eller efter dykningen?

10:27 fm  
Blogger Ninaw sa...

Efter. Den 24 är fullmoonpartyt!! Sen har jag eventuellt tänkt ta en bergstur upp i Khao Ra som är Kho phangnangs högsta berg. På väg upp så finns det ett vattenfall att besöka. Fast jag får se.. Det finns sjukt mycket att göra. Har hittat en kurs i yoga oxå som verkar cool.. hmmm..?? Haha.. finns oändligt mycket att göra!!

11:41 fm  
Blogger **MY LIFE** sa...

Intalar mig själv...
Jag är inte avundsjuk..
Jag ÄR inte avundsjuk..
JAG ÄR INTE AVUNDSJUK..
Tusan det hjälper inte...

kram
XENA

10:03 em  
Blogger Emma sa...

Åh....kommer bli underbart! Vill också ha en resa att se fram emot men jag kommer inte våga boka in något nu. Bara att bita ihop och va glad över de jobbdagar jag har. Hur länge är det ni ska vara borta?

6:45 em  
Blogger Ninaw sa...

Jag ska vara borta i tre veckor! :)

11:57 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida